Kotisivukoulu
Mitä tarjoat epävarmalle ostajalle?Maanantai 21.6.2010 - Vieraskirjoittaja: Pär Österlund Kotisivujen pitää kehottaa kävijää toimimaan. Usein tämä tarkoittaa, että kävijää pyydetään ostamaan tarjolla oleva tuote tai palvelu. Jokainen kotisivujen kautta kauppoja metsästänyt yrittäjä tietää, että tässä piilee ongelma. Vain aniharva kävjiä on tarpeeksi vakuuttunut luopuakseen rahoistaan siltä istumalta. Kotisivuillasi pyörii siis paljon kiinnostuneita kävjöitä, mutta vain vähän ostopäätöksen tehneitä selailijoita. Siksi on tärkeää vastata kysymykseen "Olen kiinnostunut, mitä teen?" |
Avainsanat: sisältö, suunnittelu, tavoite |
Kerrotko kotisivuillasi liikaa?Maanantai 3.5.2010 - Vieraskirjoittaja: Pär Österlund Myyvät kotisivut voi kärjistetysti jakaa kahteen kastiin:
|