Helppoa.

Tee kotisivut tai verkkokauppa helposti itse - jopa kymmenessä minuutissa

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan

Kotisivukoulu

Mitä tarjoat epävarmalle ostajalle?

Maanantai 21.6.2010 - Vieraskirjoittaja: Pär Österlund

Kotisivujen pitää kehottaa kävijää toimimaan. Usein tämä tarkoittaa, että kävijää pyydetään ostamaan tarjolla oleva tuote tai palvelu.

Jokainen kotisivujen kautta kauppoja metsästänyt yrittäjä tietää, että tässä piilee ongelma. Vain aniharva kävjiä on tarpeeksi vakuuttunut luopuakseen rahoistaan siltä istumalta.

Kotisivuillasi pyörii siis paljon kiinnostuneita kävjöitä, mutta vain vähän ostopäätöksen tehneitä selailijoita. Siksi on tärkeää vastata kysymykseen "Olen kiinnostunut, mitä teen?"

Lue lisää »

Avainsanat: sisältö, suunnittelu, tavoite

Kerrotko kotisivuillasi liikaa?

Maanantai 3.5.2010 - Vieraskirjoittaja: Pär Österlund

Myyvät kotisivut voi kärjistetysti jakaa kahteen kastiin:

  • Kaupan päättämiseen tähtäävät kotisivut, eli esimerkiksi verkkokaupat tai muut sivustot, jotka pyrkivät saamaan asiakkaan tekemään tilauksen.
  • Myyntiprosessin aloittamiseen tähtäävät kotisivut, eli sellaiset sivut, jotka pyrkivät saamaan asiakkaan yhteystiedot sähköpostia, puhelua tai tapaamista varten.

Lue lisää »

Avainsanat: sisältö, tavoite