Verkkokaupan usein kysytyt kysymykset (FAQ)
K: Voiko verkkokauppaan kytkeä verkkopankkimaksupainikkeet tai luottokorttimaksut?
V: Kyllä. Ensin tulee kuitenkin tehdä sopimukset verkkopankkimaksujen käyttöönotosta pankkien kanssa tai luottokorttimaksujen käyttöönotosta Luottokunnan kanssa.
» Katso täältä kaikki verkkokauppiaiden käytössä olevat maksutavat
Kun olet tehnyt sopimuksen jonkun maksupalvelutarjoajan kanssa, saat aktivoitua verkkomaksut kauppaasi verkkokauppasi asetuksista "Maksu- ja toimitustavat"-osiossa:
1) Valitse "Sivujen hallinta" > "Tuotteet" 2) Klikkaa vasemmalta "Asetukset" 3) Klikkaa "Maksu- ja toimitustavat" -sivu auki 4) Klikkaa "Lisää maksutapa" -painiketta 5) Määrittele maksutavan nimi (esim. Verkkomaksu (Paytrail) tai Verkkomaksu (Klarna Checkout) jne.) 6) Määritä verkkomaksujen alv % sekä maksukulut , jotka lisätään tilauksen hintaan (ei pakollinen) 7) Laita ruksi kohtaan "Maksutapa on käytössä" 8) Valitse "Maksutapa"-valikosta palveluntarjoaja, jonka maksut kyseessä 9) Kirjoita verkkomaksujen palveluntarjoaltasi saamasi integraation tunnukset 10) Klikkaa lopuksi sivun alalaidasta "Tallenna muutokset"-painiketta
Lisätietoa verkkokaupasta: » Lue lisää Ohjeet-sivulta: Tuotteet ja verkkokauppa » Lue lisää ominaisuuksista ja avaa oma verkkokauppa » Tutustu Kotisivukoneen verkkokaupparatkaisuun |