Kotisivukoulu
Helpota yhteydenottoaMaanantai 31.5.2010 - Tiina Rönnberg Kotisivuilta tulisi löytyä tärkeimmät asiat selkeästi ja yhteydenotosta pitää tehdä mahdollisimman helppoa. Varsinkin yritysten kotisivuilta pitäisi löytyä nopeasti yhteystiedot sekä aukioloajat. Pidä huolta, että sivuillasi olevat tiedot ovat ajan tasalla ja toiminnassa. Näin varmistat, ettei yksikään yhteydenotto mene ohi, eivätkä asiakkaat ole väärän oven takana kolkuttelemassa. Yhteystiedot voivat olla sivupalstassa olevassa sisältölaatikossa, jolloin ne näkyvät kotisivujesi kaikilla sivuilla. Yhteystiedot -linkki kannattaa löytyä myös päävalikosta. Voit helpottaa yhteydenottoa luomalla myös lomakkeen, jolla yhteyden saa suoraan kotisivujen kautta. Lomake-ominaisuuden avulla saat tarjouspyynnöt, ilmoittautumiset tai palautteet suoraan omaan sähköpostiosoitteeseesi. Työkalu lomakkeiden tekemiseen kuuluu Kotisivukoneen perusominaisuuksiin ja löydät sen "Sivujen hallinta" -välilehdeltä. Lomakkeet -työkalussa voit luoda lomakkeen ja lisätä siihen haluamiasi kenttiä. Laajempia lomakkeita ja kyselyitä varten voit tilata Kotisivukoneen Kyselyominaisuuden. Se on hyödyllinen työkalu lisätiedon keräämiseen ja asiakkaiden tai jäsenten mieltymysten selvittämiseen. Kyselyominaisuuden avulla analysoit myös vastaukset kattavasti ja hallinnoit kätevästi sekä kotisivujasi että kyselyitäsi samasta paikasta. Kyselyominaisuudella voit tehdä vastauksista selkeitä yhteenvetoja, nähdä prosenttijakaumat, graafiset kuvaajat ja siirtää tiedot myös Exceliin. » Lue lisää Kyselyominaisuudesta Kotisivukoneen sivuilta
|