Helppoa.

Tee kotisivut tai verkkokauppa helposti itse
- jopa kymmenessä minuutissa

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan

Verkkotunnus kaupan päälle

Tilaa kotisivut Kotisivukone-palvelusta ja saat kotisivuillesi .com- tai .net-loppuisen osoitteen kaupan päälle.

Lue lisää »

Verkkokauppa helposti pystyyn

Verkkokaupparatkaisullamme tuot yrityksesi tuotteet helposti nettiin.

Lue lisää »

Kotisivukone-palvelun Avaimet käteen -paketti:

Riskitön. Sitoudut maksamaan vasta nähtyäsi lopulliset kotisivut.

Luotettava. Toteutamme kaikki Avaimet käteen -paketit laadukkaan kotimaisen Kotisivukone-palvelun avulla.

Helppo. Kotisivut ovat heti käyttövalmiit ja ylläpito hoituu helposti Kotisivukone-palvelun kautta.

Nopea. Sivut toteutetaan kahdessa viikossa.

Edullinen. Saat kotisivut käyttövalmiina ennennäkemättömän edullisesti.

Blogin viimeisimmät kirjoitukset

Aloita pelaaminen

Lisää yrityksesi näkyvyyttä ja paranna löydettävyyttä luomalla näyttävät ja toimivat kotisivut Kotisivukone-palvelun avulla.

Helppo käyttää. Tarvitset vain tietokoneen ja internet-yhteyden.

Edullinen. Saat kotisivut ennennäkemättömän edullisesti.

Kotimainen. Saat palvelua suomeksi.

Nopea. Alkuun pääset alle kymmenessä minuutissa.

Kysy lisää Avaimet käteen -paketeista!

Soita meille, niin saat lisätietoa ja voit samalla tilata palvelun:

029 7010 1717 (ma-pe 10-16)

tai jätä meille soittopyyntö.

Avaa kotisivut nyt, koska:

  • Voit kokeilla palvelua kaksi viikkoa ilmaiseksi ja täysin sitoumuksetta

  • Sinua palvelee ammattitaitoinen ja suomenkielinen asiakaspalvelu

  • Kotisivukone-palvelulla on tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä kaikilta toimialoilta

  • Saat 12 kuukauden kotisivutilaukseen .com- tai .net-päätteisen verkkotunnuksen kaupan päälle

  • Saat tilauksen yhteydessä
    75 € arvoisen tutustumistarjouksen Google AdWords hakukonemainontaan

Kotisivukoulu

Jos sinulla olisi 30 minuuttia parantaa kotisivujasi?

Torstai 24.2.2011 - Helena Rebane

Suurin osa Kotisivukoneen käyttäjistä on yrittäjiä – ihmisiä ketkä ovat yleensä äärimmäisen kiireisiä. Toisaalta joskus heiltäkin saattaa löytyä hieman ylimääräistä aikaa. Näiden ylimääräisten minuuttien harvinaisuudesta johtuen ne kannattaa käyttää hyödyksi parhaalla mahdollisella tavalla.

Tässä kolme hyvää ehdotusta kotisivujen parantamiseen vain 30 minuutissa.

Lue lisää »

7 kommenttia . Avainsanat: vinkit, blogi, uutiset, palautelomake

Ryhdy verkkokauppiaaksi

Tiistai 8.2.2011 - Mikko Nurminen

Yhä useammat yritykset ovat avanneet viime vuosina oman verkkokaupan kivijalkamyymälänsä rinnalle tai toimivat yksinomaan verkossa. Verkkokaupan avulla yritys voi tavoittaa aivan uutta kohderyhmää ja laajentaa liiketoimintaansa huomattavasti perinteistä laajemmalle alueelle. Verkkokauppa avaa pienellekin yritykselle jopa maailmanlaajuisen myyntikanavan. Tässä kirjoituksessa kerromme mitä asioita kannattaa ottaa huomioon omaa verkkokauppaa suunnitellessa.

Lue lisää »

2 kommenttia . Avainsanat: verkkokauppa

Mainosbannerit TradeDoublerista

Keskiviikko 19.1.2011 - Tiina Rönnberg ja Mikko Nurminen

Monet verkkopalvelut toimivat mainosrahoituksella, eli sivuilla esitetään mainostajien mainosbannereita maksua vastaan. Myös aivan tavallisilla, yksityishenkilöiden ylläpitämillä kotisivuilla voidaan esittää mainosbannereita ja parhaimmillaan mainoksia esittämällä voi kotisivuistaan saada kelpo tulojakin. Jos kotisivuilla on vain vähän kävijöitä, voivat mainostulot tosin jäädä hyvin pieniksi.

Lue lisää »

3 kommenttia . Avainsanat: vinkit, bannerit, mainosbannerit, verkkomarkkinointi

Bannerit - kotisivusi mainospaikka

Keskiviikko 5.1.2011 - Heikki Tirkkonen

Oletko kuullut bannereista? Tiedätkö mitä ne ovat? Ja mitä niillä voi tehdä? Jos vastauksesi on ei, kannattaa lukea eteenpäin. Ja vaikka bannerit olisivatkin jo entuudestaan tuttuja, löytyy tästä kirjoituksesta hyviä vinkkejä miten saat Kotisivukoneen Bannerit -ominaisuudesta enemmän irti.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: vinkit, bannerit, markkinointi, verkkomarkkinointi

Kuvat, tekijänoikeudet ja internet

Torstai 21.10.2010 - Sjoerd Handgraaf

Tässä kirjoituksessa käsitellään kuvien tekijänoikeuksia. Huomaamme silloin tällöin asiakkaidemme käyttävän sivuillaan internetistä löytyneitä kuvia.  Toisin kuin yleisesti luullaan niin tämä on laitonta, ovatpa kuvat muokattuja tai ei. Ongelma ei ehkä ole niin suuri pienillä henkilökohtaisilla kotisivuilla, mutta yrityksen kotisivuilla laittomat kuvat voivat tuoda todellisia ei-toivottuja seurauksia.

Lue lisää »

3 kommenttia . Avainsanat: vinkit, sisältö, kuvat, kuvapankit, tekijänoikeudet

Suositellut suositukset

Maanantai 11.10.2010 - Sjoerd Handgraaf

Me kaikki syyllistymme siihen ajoittain. Eikä omakehu ole milloinkaan hyvä asia. Se ei kerro koskaan mitään hyvää sinusta, saatikka liiketoiminnastasi. Jos taas joku muu kehuu sinua, sen kaiku kantaa huomattavasti kauemmas.

Tämä kaikki luonnollisesti pohjustaa asiakkaiden palautteen ja suositusten tärkeyttä. Hyvin harva muu asia lisää luottamusta yritykseesi kuin vanhojen asiakkaiden suositukset. Ne ovatkin olennainen osa minkä tahansa yrityksen kotisivuja.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: vinkit

Facebook puhaltaa yritykseesi henkeä

Maanantai 4.10.2010 - Heikki Tirkkonen

Vaikka suurin osa meistä käyttää Facebookia yhteydenpitoon ja turhanpäiväiseen höpötykseen ystäviemme kanssa, ei tulisi unohtaa sen toimivan myös tehokkaana liiketoimintaa tukevana työkaluna. Facebook on loistava alusta niin tuotteiden kuin palveluiden markkinointiin sekä asiakkaiden kanssa kommunikointiin. Eivätkä Farmville ja Mafia Wars pelaa itse itseään.

Lue lisää »

2 kommenttia . Avainsanat: vinkit, sosiaalinen media, facebook

Sosiaalinen media? Mitä se on?

Maanantai 27.9.2010 - Vieraskirjoittaja: Teemu Kinnunen

Sosiaalinen media on jo pitkään ollut hirvittävän hypetyksen (=suurennellaan ja luodaan kohtuuttoman suuria odotuksia) kohteena. Puhutaan, että miten kaikki siirtyy internetiin ja sosiaaliseen mediaan. Puhutaan siitä miten tärkeää sosiaalinen media on yritykselle, joka haluaa menestyä ja saada näkyvyyttä. Mutta kuinka moni oikeasti edes tietää mitä tarkoittaa sosiaalinen media?

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sosiaalinen media, sisältö, blogi, facebook, youtube, web 2.0

Kolme neuvoa kunnon kotisivuihin

Maanantai 20.9.2010 - Helena Rebane

Maailmalla rakennetaan tuhansia nettisivuja päivittäin. Osa niistä on hyviä, toiset tuskin sitäkään. Luodessasi ne paremmat, vierailijaystävälliset ja liiketoimintaasi tukevat kotisivut, kannattaa seurata näitä kolmea yksinkertaista tienviittaa.

Lue lisää »

2 kommenttia . Avainsanat: vinkit, käytettävyys

Yritys ilman kotisivuja on älytöntä

Maanantai 13.9.2010 - Tiina Rönnberg

Päivittäiset asiat hoituvat nykyään kätevästi Internetissä. Laskujen maksu, lehtien lukeminen, television katseleminen ja ostosten tekeminen ovat siirtyneet nopeasti verkkoon. Päivittäisten asioiden lisäksi haemme verkosta entistä enemmän tietoa myös yrityksistä. Yhteystiedot, aukioloajat, tuotetiedot tai hinnastot – haluamme kaiken tiedon hyppysiimme heti ja vaivattomasti.

Entä jos etsimämme yrityksen tietoja ei löydykään verkosta? Yksinkertaista: yritystä ilman kotisivuja ei ole olemassa ja surffaamme kilpailijan haaviin.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta.

Kotisivuttomat yritykset

Maanantai 6.9.2010 - Helena Rebane

Niin uskomattomalta kuin se voi kuulostaakin, useilla yrityksillä ei ole kotisivuja eikä tätä ole helppo ymmärtää. Ei siksi, että työskentelen Kotisivukoneelle, vaan enemmänkin koska etsin lähes poikkeuksetta kaiken tarvitsemani tiedon internetistä. Mikäli yrityksellä ei ole kotisivuja, minulle yritystä ei ole olemassa.

Lue lisää »

2 kommenttia .

Kuinka käsitellä sosiaalisen median hylkiöt

Maanantai 30.8.2010 - Heikki Tirkkonen

Sosiaaliset verkostot ovat hienoja. Ne helpottavat ajatusten ilmaisua ja mahdollistavat yhteydenpidon samalla aaltopituudella oleviin ihmisiin. Niin lukiolaiset kuin isoäiditkin ovat sinutteluväleissä Web 2.0:n kanssa. Vaikka suurin osa meistä osaa leikkiä kiltisti yhdessä viraalihiekkalaatikossa, aina löytyy muutamia jotka kokevat tehtäväkseen hankaluuksien aiheuttamisen. Näitä riiviöitä kutsutaan trolleiksi (eng. peikko).  Trolleista ei pidä kukaan, mutta mikä ihme se sellainen on ja miksi he tekevät mitä tekevät?

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: vinkit, sosiaalinen media

Kuinka videot parantavat kotisivujasi

Maanantai 23.8.2010 - Sjoerd Handgraaf

Aloitetaanpa kysymyksellä. Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mitä kaikkea kertoo yksi lyhyt video?

Retoriseen kysymykseen ei kuitenkaan tarvitse arvailla lukuja, mutta toivottavasti vertauskuvasta käy ilmi videon ilmaisuvoima. Videopätkät voivat olla hyvin hurmaavia ja vakuuttavia myynnin työkaluja. Oli myytävä tuote mitä tahansa, tarkemman, vakuuttavamman ja ostopelkoja hälventävän vaikutuksen aikaansaaminen on huomattavasti helpompaa videolla kuin pelkällä tuotekuvauksella – vaikka siihen olisi liitetty kuvia.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: vinkit, sisältö, video, youtube

Viisi vihjettä toimivien valokuva-albumien luontiin

Maanantai 16.8.2010 - Helena Rebane

Selattuasi tylsää ja hengetöntä valokuva-albumia tuskin haluat laatia samanlaista itse. Vältä siis yleisimmät virheet ja luo viehättävä ja toimiva albumi näiden viiden vinkin avulla.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: vinkit, sisältö, valokuva-albumi

RSS-syöte - eli kuinka pysyt helposti ajan tasalla suosikkisivujasi seuratessa

Maanantai 9.8.2010 - Sjoerd Handgraaf

RSS-syöteSinullakin on varmasti joitain sivustoja ja/tai blogeja joita luet säännöllisesti. Oli se sitten päivittäin, viikoittain tai kuukausittain.

Vieraillessasi sivuilla päivittäin törmäät usein tilanteisiin jolloin mitään uutta ei ole tapahtunut. Ei päivityksiä, ei uutisia, ei mitään.

Jos puolestaan päädyt sivustolle kerran kuukaudessa, uuden materiaalin määrä voi yllättää niin, että et tiedä mistä aloittaa. Tällöin toivot tarkastaneesi sivut jo viikkoja sitten.

Mistä siis teidät oikean ajan vierailla haluamillasi sivuilla? Mistä tiedät uuden blogi-kirjoituksen tai uutisartikkelin saapuneen? Kaikille meille jotka eivät ole meedioita tai hallitse mystisiä Jedi-voimia on olemassa loistava elämää helpottava työkalu: RSS-syöte.

Lue lisää »

3 kommenttia . Avainsanat: vinkit, RSS, RSS-syöte, verkkosyöte

Epäilyttävät verkkotunnusmyyjät

Maanantai 2.8.2010 - Mikko Nurminen

Törmäämme aika ajoin tapauksiin, joissa verkkotunnuksia yritetään myydä pääasiassa yrityksille epäilyttävin keinoin. Puhelinmyyjä kertoo, että heidän tietoonsa on tullut jonkun toisen olevan varaamassa ko. yrityksen nimeen perustuvaa verkkotunnusta ja tarjotaan verkkotunnuksen pikaista varaamista yleensä varsin korkeaan hintaan. Kyseessä on harhaanjohtava tapa markkinoida verkkotunnuksia eikä verkkotunnusta ole todellisuudessa varaamassa kukaan.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: verkkotunnus, domain

Hyvän verkkotunnuksen piirteet

Maanantai 26.7.2010 - Vieraskirjoittaja: Tuomas Jäälinoja

Verkkotunnus (kutsutaan myös nimellä ”domain”) on osoite, jolla kotisivut löytyvät internetistä.

Verkkotunnuksen kannattaa olla sellainen, että se vastaa mahdollisimman tarkasti kotisivun sisältöä tai esimerkiksi yrityksen tai yhdistyksen nimeä. Internetin käyttäjien selaillessa tuhottomia määriä sivuja ja yrittäessään muistaa kaikki mahdolliset heille mainostetut sivut, luulisi olevan ilmiselvää ylläpitäjien panostavan yksinkertaisuuteen.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: verkkotunnus, domain

Hakukoneoptimoinnin pimeä puoli

Maanantai 19.7.2010 - Heikki Tirkkonen

Kahdeksankymmentä kahdeksan mailia lasiin ja menoksi. Olemme matkalle menneisyyteen.

Hakukoneoptimointi-termin noustessa lentoon 90-luvun puolivälissä väittely siitä mikä on hyväksyttävää tai tehokasta hakukonemarkkinointia kävi kuumana. Aiemmin puhuttiin eettisistä ja epäeettisistä keinoista. Nykyään tekniikat rajataan white hat- (eettisiin) ja black hat- (epäeettisiin) menetelmiin. Toisin sanoen muu kuin termistö ei ole muuttunut.

Palatessamme nykyisyyteen, keskustelu oikeasta ja väärästä käy edelleen kiivaana. Ennen kuin hyppäät soitellen sotaan, kannattaa tutustua koneistoon jolla sitä käydään - et nimittäin halua jäädä ristituleen. Tutustutaan siis muutamiin black hat -tekniikoihin joita vastaan hakukoneet taistelevat.

Lue lisää »

5 kommenttia . Avainsanat: hakukoneoptimointi, vinkit

SlideShare

Maanantai 12.7.2010 - Heikki Tirkkonen

SlideShare on kätevä työkalu, jonka avulla voit jakaa esityksiä ja dokumentteja.

Sen kautta voit ladata PowerPoint, OpenOffice ja Keynote esityksiä sekä Word ja OpenOffice dokumentteja. Lisäksi voit jakaa ne Kotisivukoneella tehdyillä sivuillasi. Sisältö leviää myös helposti sosiaalisten medioiden kuten Linkedlnin, Facebookin ja Twitterin kautta. Mikä parempaa, tiedostojesi avainsanat indeksoidaan hakukoneisiin, nostaen samalla sijoitustasi niiden hakutuloksissa.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: markkinointi, sosiaalinen media

Kuinka markkinoit blogiasi

Maanantai 5.7.2010 - Heikki Tirkkonen

Internetin blogitarjontaan tulee päivittäin tuhansia uusia blogeja, joiden kirjoittajat toivovat, heidän tuotoksestaan tulevan seuraava suuri hitti. Monet kuvittelevat, harhaanjohtavasti, blogeista tulevan automaattisesti suosittuja.  Muuta ei tarvita kuin blogin luonti ihmismassojen ilmaantuessa hyökyaallon lailla paikalle. Tätä mentaliteettia ei luonnollisestikaan voida soveltaa 99-prosenttiin blogeista.

Suurin kysymys blogin menestyksen ympärillä on tuttu miksi. Miksi ihmiset lukisivat juuri sinun blogiasi? Sinulla on kiinnostavia asioita ja mielipiteitä jaettavana, mutta onko se relevanttia muille. Oletko tietyn aiheen asiantuntija vai haluatko saada viestisi kuuluville. Kun löydät yhteenkään näistä vastauksen, olet jo päässyt hyvään alkuun.

Lue lisää »

4 kommenttia . Avainsanat: vinkit, blogi, sosiaalinen media, viestintä, hakukoneoptimointi

« Uudemmat kirjoitukset Vanhemmat kirjoitukset »