Helppoa.

Tee kotisivut tai verkkokauppa helposti itse
- jopa kymmenessä minuutissa

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan

12345

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan Aloita tästä!

Verkkotunnus kaupan päälle

Tilaa kotisivut Kotisivukone-palvelusta ja saat kotisivuillesi .com- tai .net-loppuisen osoitteen kaupan päälle.

Lue lisää »

Verkkokauppa helposti pystyyn

Verkkokaupparatkaisullamme tuot yrityksesi tuotteet helposti nettiin.

Lue lisää »

Kotisivukone-palvelun Avaimet käteen -paketti:

Riskitön. Sitoudut maksamaan vasta nähtyäsi lopulliset kotisivut.

Luotettava. Toteutamme kaikki Avaimet käteen -paketit laadukkaan kotimaisen Kotisivukone-palvelun avulla.

Helppo. Kotisivut ovat heti käyttövalmiit ja ylläpito hoituu helposti Kotisivukone-palvelun kautta.

Nopea. Sivut toteutetaan kahdessa viikossa.

Edullinen. Saat kotisivut käyttövalmiina ennennäkemättömän edullisesti.

Blogin viimeisimmät kirjoitukset

  • 15.4.2015 Kuvien lisääminen päävalikkoon Lue lisää »
  • 8.4.2015 Tuo Facebook-sivusi esille kotisivuillesi Lue lisää »
  • 12.3.2015 Haluatko paikkakuntasi parhaiden yritysten ja palveluiden joukkoon? Lue lisää »
  • 3.3.2015 Tarkista linkkisi Facebookin Debuggerilla Lue lisää »
  • 2.3.2015 Kotisivukone juhlii 9-vuotissyntymäpäiväänsä Lue lisää »
  • 23.2.2015 Lisää toimintakutsupainike Facebook-sivullesi Lue lisää »

Aloita pelaaminen

Lisää yrityksesi näkyvyyttä ja paranna löydettävyyttä luomalla näyttävät ja toimivat kotisivut Kotisivukone-palvelun avulla.

Helppo käyttää. Tarvitset vain tietokoneen ja internet-yhteyden.

Edullinen. Saat kotisivut ennennäkemättömän edullisesti.

Kotimainen. Saat palvelua suomeksi.

Nopea. Alkuun pääset alle kymmenessä minuutissa.

Kysy lisää Avaimet käteen -paketeista!

Soita meille, niin saat lisätietoa ja voit samalla tilata palvelun:

029 7010 1717 (ma-pe 10-16)

tai jätä meille soittopyyntö.

Avaa kotisivut nyt, koska:

  • Voit kokeilla palvelua kaksi viikkoa ilmaiseksi ja täysin sitoumuksetta

  • Sinua palvelee ammattitaitoinen ja suomenkielinen asiakaspalvelu

  • Kotisivukone-palvelulla on tuhansia tyytyväisiä käyttäjiä kaikilta toimialoilta

  • Saat 12 kuukauden kotisivutilaukseen .com- tai .net-päätteisen verkkotunnuksen kaupan päälle

  • Saat tilauksen yhteydessä
    75 € arvoisen tutustumistarjouksen Google AdWords hakukonemainontaan

Kotisivukoulu

Kuvien lisääminen päävalikkoon

Keskiviikko 15.4.2015 - Tiina Rönnberg

Tiesitkö, että tekstin lisäksi kotisivujen päävalikkoon voi lisätä myös kuvia? Päävalikossa olevia kuvia voivat olla esimerkiksi sosiaalisen median ikonit, joista linkitetään vaikkapa Facebook tai Pinterest-sivulle.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: vinkit, päävalikko, sosiaalinen media

Tuo Facebook-sivusi esille kotisivuillesi

Keskiviikko 8.4.2015 - Tiina Rönnberg ja Taina Hult

Facebook-sivun saat tuotua esille kotisivuillesi Facebookin Page Plugin -liitännäisen avulla. Ohjaamalla kotisivuilla kävijöitä Facebook-sivuillesi hankit lisää tykkääjiä ja halutessasi saat liitännäisen avulla kotisivuillasi näkymään myös Facebook-sivujesi julkaisuja, joka on loistava tapa pitää ihmiset ajan tasalla tapahtumistasi.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: sosiaalinen media, facebook, yhteisöliitännäinen

Haluatko paikkakuntasi parhaiden yritysten ja palveluiden joukkoon?

Torstai 12.3.2015 - Tiina Rönnberg

Osuma.fi on verkossa ja mobiilissa toimiva palvelu, jonka tarkoituksena on auttaa ihmisiä valitsemaan omaan tarpeeseensa paras palvelu ja myös löytämään uusia tuttavuuksia omien kotikulmiensa palveluista.

Helppo tapa kasvattaa yrityksen näkyvyyttä ja arvostelumääriä Osuma.fi:ssä, on lisätä arviointilaatikko yrityksen kotisivuille. Parhaimmillaan positiiviset arviot Osumassa nostavat yrityksen jopa oman toimialansa ja alueensa Google-hakujen ykköseksi.

Lue lisää »

4 kommenttia . Avainsanat: vinkit, paikallisuus, löydettävyys

Tarkista linkkisi Facebookin Debuggerilla

Tiistai 3.3.2015 - Tiina Rönnberg ja Taina Hult

Facebookin Debugger-työkalulla voit tarkistaa ennen linkin jakamista miltä julkaisu tulee Facebookissa jaettuna näyttämään.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sosiaalinen media, facebook, otsikko, title, lyhyt kuvaus, meta description

Kotisivukone juhlii 9-vuotissyntymäpäiväänsä

Maanantai 2.3.2015 - Tiina Rönnberg

Kotisivukone.fi -palvelu näki ensimmäistä kertaa päivänvalon maaliskuun 6. päivä vuonna 2006. Kotisivukone.fi -sivusto oli luonnollisesti toteutettu Kotisivukoneella, kuten se on toteutettu kaikki nämä vuodet. Näin haluamme näyttää asiakkaillemme, että luotamme omaan tuotteeseemme ja on meidänkin edun mukaista, että palvelu toimii ja sitä kehitetään.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta.

Lisää toimintakutsupainike Facebook-sivullesi

Maanantai 23.2.2015 - Tiina Rönnberg


Facebook on tuonut yrityssivuille uuden ominaisuuden, jolla voit helposti ohjata liikennettä Facebook-sivultasi kotisivuillesi. Toimintakutsupainike sijaitsee Facebook-sivun yläosassa kansikuvan päällä ja se auttaa sivullasi kävijöitä tekemään toimintoja, jotka ovat tärkeitä liiketoiminnallesi. Painikkeen avulla voi esimerkiksi siirtyä suoraan verkkokauppaan tekemään ostoksia tai yhteydenottolomakkeelle pyytämään tarjousta.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sosiaalinen media, facebook, toimintakehoite, call to action

Lisää kartta kotisivuillesi

Perjantai 12.12.2014 - Tiina Rönnberg

Kartan lisääminen kotisivuille onnistuu helposti Googlen tarjoamalla maksuttomalla karttapalvelulla. Lisää vain haluamasi osoite, ja palvelu sijoittaa sen kartalle. Kotisivuilla oleva kartta auttaa asiakkaitasi tai tapahtumaan osallistujia löytämään oikeaan osoitteeseen. Kotisivujesi kävijät voivat helposti suurentaa tai pienentää karttaa sekä hakea ajo-ohjeet merkitsemääsi osoitteeseen.

Lue lisää »

2 kommenttia . Avainsanat: kartta, karttapalvelu, vinkit, google

Lisätuloa kotisivuista TradeTrackerin kautta

Torstai 14.8.2014 - Tiina Rönnberg

Kumppanuusmarkkinoinnin eli affiliatemarkkinoinnin kautta voit liittyä helposti mainosverkostoon, jonka avulla voit saada lisätuloja kotisivuistasi. Kumppanuusmarkkinoinnissa mainostava yritys palkitsee kumppaneita, jotka ovat julkaisseet kotisivuillaan mainostajan mainoksia ja joiden kautta mainostaja on saanut omille sivuilleen kävijöitä, rekisteröityneitä käyttäjiä tai tilauksia.

Tavalliset, esimerkiksi yksityishenkilöiden tai yhdistysten, kotisivutkin voivat liittyä kumppanuusverkostoon ja saada mainostuloja esimerkiksi TradeTracker -palvelun kautta.

Lue lisää »

2 kommenttia . Avainsanat: bannerit, mainosbannerit, verkkomarkkinointi

Bannerimainonnalla lisäät näkyvyyttä

Perjantai 7.2.2014

Kun haluat tavoittaa laajan yleisön nopeasti, kokeile bannerimainontaa. Bannerilla tiedotat ajankohtaisista tarjouksista ja palveluista näkyvästi netin paraatipaikoilla ja saat saat kävijöitä sivuillesi.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: bannerit, display, markkinointi, mainonta, verkkomarkkinointi

Ota Facebook haltuun

Tiistai 21.1.2014

Joko sinun yrityksesi on Facebookissa? Sosiaalinen media tarjoaa loistavan keinon päästä lähemmäs asiakkaita ja kasvattaa näkyvyyttä pienelläkin budjetilla. Tässä kirjoituksessa kerromme miten voit hyödyntää Facebookia markkinoinnissa.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: sosiaalinen media, facebook, markkinointi, verkkomarkkinointi

Kattavat maksutavat täydentävät verkkokauppaasi

Tiistai 10.12.2013

Verkkomaksujen avulla verkkokauppasi asiakkaat voivat helposti maksaa ostoksensa joko verkkopankin kautta, laskulla tai vaikka luottokortilla. Maksutapojen valinta on yksi tärkeimmistä päätöksistä verkkokaupan perustamisvaiheessa, koska maksutavoilla voi olla suuri merkitys asiakkaan ostopäätökseen.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: verkkokauppa, maksutavat,

Vinkkejä hyvien kotisivujen tekemiseen

Tiistai 19.11.2013


Yksinkertaisimmillaan kotisivut ovat yrityksen käyntikortti verkossa, ja jo pelkistetytkin sivut auttavat tavoittamaan uusia asiakkaita. Näiden vinkkien avulla teet sivuistasi entistäkin toimivammat.

Lue lisää »

3 kommenttia . Avainsanat: vinkit, sisältö

Astu verkkomainonnan maailmaan Google AdWordsilla

Perjantai 4.10.2013

Google AdWords -verkkomainonta on eräs tehokkaimmista markkinoinnin muodoista, sillä sen avulla voit tavoittaa ihmisiä juuri sillä hetkellä, kun he hakevat tarjoamaasi tuotetta tai palvelua. He siis ovat heti alusta asti valmiimpia ryhtymään haluamiisi toimenpiteisiin. Googlen verkon avulla tavoitat potentiaaliset asiakkaat lähes missä tahansa ja samalla voit kohdistaa viestisi tarkasti valitsemallesi maantieteelliselle alueelle.

Lue tästä kirjoituksesta viisi askelta Google-verkkomainonnan maailmaan.

Lue lisää »

10 kommenttia . Avainsanat: verkkomarkkinointi, verkkomainonta, google, markkinointi, adwords

Sisältölaatikoiden piilottaminen

Tiistai 10.9.2013 - Heikki Tirkkonen

Kotisivukoneen avulla voit lisätä sivuston vasempaan tai oikeaan laitaan sisältölaatikoita. Näihin sisältölaatikoihin voi laittaa esim. kuvia, yhteystiedot tai vaikka linkin omille Facebook-sivuille.

Laatikot tulevat lähtökohtaisesti näkyviin sivuston jokaiselle sisältösivulle. Ajoittain on kuitenkin tarpeellista, että esim. Facebook-laatikko (tai mikä tahansa muu sisältölaatikko) olisi näkyvissä vain vaikka etusivulla. Tämän toteuttaminen on myös mahdollista Kotisivukoneen avulla, mutta vaatii pientä CSS-osaamista. Jos haluat saada jonkin sisältölaatikon näkymään vain etusivulla, tai jollain muulla sisältösivulla, seuraa tässä kirjoituksessa olevia ohjeita.

Lue lisää »

2 kommenttia . Avainsanat: vinkit, sisältö, sisältölaatikot, ulkoasu, css

Ota käyttöösi Verkkovastaavan työkalut

Torstai 27.6.2013 - Heikki Tirkkonen

Googlen Verkkovastaavan työkalut (englanniksi Google Webmaster Tools) on palvelu, jonka avulla voit mm. lähettää sivuston sivukartan Googlelle. Työkalut antaa sinulle myös tarkat raportit sivujesi näkyvyydestä Googlessa. Raporttien avulla saat tietoa sivustollesi tulevasta liikenteestä, käytetyistä hakusanoista ja sivustolla mahdollisesti olevista virheistä.

Tässä kirjoituksessa kerromme miten voit luoda palveluun tarvittavat tunnukset ja ottaa palvelun käyttöösi.

Lue lisää »

5 kommenttia . Avainsanat: hakukoneoptimointi, google

Ankkurilinkin tekeminen

Perjantai 26.4.2013 - Heikki Tirkkonen

Ankkurilinkki tarkoittaa pikalinkkiä saman sivun johonkin toiseen osaan. Ankkurilinkit voivat johtaa mihin tahansa saman sivun osioihin, kuten esimerkiksi tekstikappaleisiin. Paljon tekstiä sisältävillä sivuilla ankkurilinkit ovat nopea tapa siirtyä haluttuun kohtaan sivulla sen sijaan, että joutuu selaamaan sivua etsiessään tiettyä sisältöä.

Tässä kirjoituksessa näytämme esimerkin miten ankkurilinkkien avulla tehdään pikalinkit sivun väliotsikoihin.

Lue lisää »

1 kommentti . Avainsanat: sisältö, ankkurilinkki

Google-fonttien asentaminen kotisivuille

Maanantai 18.3.2013 - Heikki Tirkkonen

Kotisivukoneen ulkoasueditorista löytyy valmiiksi kokoelma erilaisia tekstityylejä (esim. Arial, Georgia sekä Times New Roman) joita voit käyttää sivustollasi. Aina tosin tämä meidän tarjoama fonttikokoelma ei riitä. Näissä tapauksissa voit myös ottaa käyttöön Google-fontit. Kaikki Googlen tarjoamat fontit ovat ns. verkkoystävällisiä. Tämä tarkoittaa sitä, että fontit näkyvät kävijöille juuri sellaisenaan, eivätkä ne vaadi mitään erillistä asennusta kävijän puolelta toimiakseen. Jos siis haluat sivustollesi piristystä lisäfonttien muodossa, löydät tästä kirjoituksesta ohjeet kuinka saat Google-fontit sivustollesi.

Lue lisää »

5 kommenttia . Avainsanat: ulkoasu, fontit, tekstityylit, vinkit, google

Suosittele kotisivulaskusi pienemmäksi

Maanantai 18.2.2013 - Tiina Rönnberg

Kotisivukoneen suositteluohjelmassa saat hyvitystä omiin kotisivulaskuihisi suosittelemalla palvelua ystävillesi!

Kun ystäväsi avaa uudet kotisivunsa suosittelusi perusteella ja maksaa ensimmäisen kotisivulaskunsa, hyvitämme suosittelutilillesi suosittelupalkkion. Suosittelupalkkion arvo on puolet ystäväsi ensimmäisestä laskusta ja ansaitsemasi suosittelupalkkiot hyvitetään sinulle seuraavan kotisivulaskusi yhteydessä.

Tässä kirjoituksessa esittelemme, kuinka suositteluohjelma toimii.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: vinkit

Facebook-sivun päivitykset kotisivuille

Torstai 14.2.2013 - Tiina Rönnberg

Tässä kirjoituksessa opastamme miten saat lisättyä kotisivuillesi Facebookin yhteisöliitännäisen, jonka avulla kotisivuilla saadaan näkymään Facebook -sivujesi päivityksiä ja kotisivuilla kävijöitä saadaan ohjattua myös Facebook -sivuillesi.

Lue lisää »

26 kommenttia . Avainsanat: facebook, sosiaalinen media, sisältö

Arvonlisävero muuttuu - muista päivittää verkkokauppasi asetukset

Perjantai 14.12.2012 - Tiina Rönnberg

Arvonlisäverotus muuttuu Suomessa vuoden 2013 alusta. Kaikki arvonlisäverokannat nousevat yhdellä prosenttiyksiköllä 1.1.2013; yleinen arvonlisäverokanta nousee 23 prosentista 24 prosenttiin, alennettu 13 prosentin verokanta nousee 14 prosenttiin sekä alennettu 9 prosentin verokanta nousee 10 prosenttiin.

Tässä kirjoituksessa ohjeistamme miten voit muuttaa arvonlisäveron verkkokauppasi asetuksista. Jos verkkokaupassasi on käytössä useita eri arvonlisäveroluokkia, tulee muutos tehdä tuotekohtaisesti.

Lue lisää »

Kommentoi kirjoitusta. Avainsanat: verkkokauppa, arvonlisävero

Vanhemmat kirjoitukset »