Helppoa.

Tee kotisivut tai verkkokauppa helposti itse - jopa kymmenessä minuutissa

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan

Olemme päivittäneet Klarnan maksurajapinnan uuteen versioon

23.10.2020 - Tiedotteet

Olemme päivittäneet verkkokauppaominaisuuden Klarna-maksupalvelun uusimpaan PSD2-versioon. Vanha verkkomaksupalvelu toimii vielä vuoden loppuun saakka, mutta suosittelemme ottamaan käyttöön uudistetun version mahdollisimman pian, jotta verkkokaupan maksut toimisivat myös tulevaisuudessa. Uudistus koskee kaikkia Klarnan maksupalveluita käyttäviä asiakkaitamme.

Mikäli sinulla on aiempi versio Klarnasta jo käytössä, jotta saat uuden maksupalvelun käyttöön, sinun pitää päivittää Klarna-tunnuksesi. Tämä onnistuu joko olemalla suoraan yhteydessä Klarnaan osoitteessa https://www.klarna.com/fi/yritys/kauppiastuki/, tai päivittämällä tunnukset Klarnan kauppiasportaalin kautta löytyvän bannerin kautta.

Kun olette saaneet Klarnalta uudet tunnukset, tulee ne päivittää Kotisivukoneen verkkokaupan hallintaan. Alla ohjeet miten lisäät uuden maksutavan käyttöön.

  1. Kirjaudu sisään ylläpitoon
  2. Suuntaa sivujen hallinta -lehden kautta osioon ”tuotteet”
  3. Napsauta vasemmalta auki ”asetukset” ja avaa ”maksu- ja toimitustavat” -osio
  4. Lähde lisäämään uutta maksutapaa painamalla ”lisää maksutapa”
  5. Syötä oleelliset tiedot kenttiin ja valitse maksutapa -luettelosta Klarna
  6. Ruksi kohta ”Klarna Checkout V3” ja syötä loput tiedot, kuten kauppiastunnus jne.
  7. Lopuksi varmista, että olet ruksinut ”Maksutapa on käytössä” -kohdan

TÄRKEÄÄ! Kun olet tehnyt yllämainitut toimenpiteet, käy ottamassa aiempi Klarnan maksutapa pois käytöstä (ruksi pois kohdasta ”maksutapa on käytössä”), jonka jälkeen vasta tallenna muutokset.

Tämä on siksi tärkeää, että Klarnan eri versiot eivät voi toimia kaupassa yhtä aikaa.

Kun uusi maksutapa on aktivoitu käyttöön, käy testaamassa, että maksutapa toimii. Mikäli huomaat maksutavassa jotain, mikä ei toimi, käy ottamassa uusi V3-versio pois käytöstä ja palauta aiempi versio kauppaan takaisin päälle. Tämän jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoita minkälainen vikatilanne uuden maksutavan käyttöönotossa tuli.

Kun uusi maksutapa todistetusti toimii, kannattaa aiempi Klarnan maksutapa poistaa kaupan hallinnasta kokonaan.

Jos kaupassasi ei vielä ole Klarnaa maksutapana, voit ottaa sen käyttöön osoitteessa https://www.klarna.com/fi/yritys/

Ystävällisin terveisin,

Kotisivukone

24.11.2020Asiakaspalvelu suljettu 9.45-10.45 25.11.2020
17.11.2020Asiakaspalvelu suljettu 18.11.2020 kello 9-11
23.10.2020Olemme päivittäneet Klarnan maksurajapinnan uuteen versioon
04.09.2020Asiakaspalvelun puhelintuki aukeaa jälleen 7.9.
31.08.2020Chat-palvelu aukeaa jälleen 1.9.2020
08.07.2020Asiakaspalvelu auki vain 3 päivää viikoilla 29 ja 30
19.05.2020Asiakaspalvelu suljettu 21.5.2020
30.04.2020Asiakaspalvelun poikkeustiedote
08.04.2020Asiakaspalvelun aukioloajat pääsiäisenä
17.03.2020Sähköpostipalveluissa huoltokatko 18.3.- 19.3 klo 22.00 - 04.00 välisenä aikana
27.01.2020Asiakaspalvelu suljettu 28.1.2020 kello 8-11
23.01.2020Asiakaspalvelu suljettu 24.1.2020 klo 12-14
20.01.2020Kotisivukoneen aukioloajat muuttuvat
31.12.2019Asiakaspalvelun aukioloajat tammikuun alussa
04.12.2019Asiakaspalvelun aukioloajat joulukuussa
29.10.2019Asiakaspalvelu auki 31.10.2019 9.00-15.30
01.10.2019Asiakaspalvelu auki 9-11 4.10.2019
24.09.2019Asiakaspalvelu suljettu 25.9.2019 kello 9-11
19.09.2019Asiakaspalvelu auki 9-16 20.9.2019
11.06.2019Asiakaspalvelun aukioloajat kesällä