Helppoa.

Tee kotisivut tai verkkokauppa helposti itse - jopa kymmenessä minuutissa

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan

Keskustelu

olli nieminensähköposti22.12.2015 20:14
Huomasin tänään ettei ole sunnuntain jälkeen tullut yhtään postia vaikka päivittäin tulee vähintään kasa mainos posteja ja asiakkaat sano lähettäneensä posteja. Kokeilin itse toisella postilla lähettää ja mitään ei tullut perille, onko sähköposti jotenkin nurin vai mikä mättää. Katoin web palvelun kautta niin siellä on samat postit kun muilla laitteilla.

Jan / Kotisivukone asiakaspalveluRe: sähköposti23.12.2015 9:45
Hei Olli, sähköpostien toiminnassa ei pitäisi tällä hetkellä olla ongelmaa. Oletko tarkistanut webmailin puolelta, ettei sähköpostin tila ole päässyt täyttymään? Jos tila ei ole täynnä, niin laitatko meille tästä toisesta sähköpostiosoitteestasi viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@kotisivukone.fi ja kerrotko, minkä sähköpostiosoitteen kanssa ongelmaa on, niin tutkimme asiaa tarkemmin?

Tiina Lehtosaariasiakaspalvelu@kotisivukone.fi 28.12.2015 13:42
Hei,
haluaisin laskun mahdollisimman pian. Olen nyt maksanut vuoden maksun, mutta lasku puuttuu. Tein myös tilauksen www.qtlgroup.com osoitteesta. Näytti että olisi maksanut 15?, eikö pitänyt olla ilmainen vuoden sopimuksesta?
Onhan ok?


Tiina Lehtosaari
0505829801

Jan / Kotisivukone asiakastukiRe: sähköposti29.12.2015 10:08
Hei Tiina, tuo asia tulikin jo hoidetuksi kanssasi muuta kautta ja verkkotunnus varattiinkin sivuille net-päätteisenä. Mukavaa vuodenvaihdetta!

Matti MikkolaRe: sähköposti30.9.2018 20:24
matti.mikkola@reproton.fi sähköpostilaatikko ei vastaanota viestejä.
Viimeisin viesti 18..9.18 mutta sinne on lähetetty sen jälkeen uusia viestejä.
Tililtä voi lähettää viestejä ja ne menevät perille.
Tyhjensin tiliä ja nyt siellä on 58 % käytössä, mutta uudet viestit ei siltikään tule näkyviin.

Marcus / Kotisivukoneen asiakaspalveluRe: sähköposti1.10.2018 15:18
Hei Matti,

Posti toimii nyt taas normaalisti. Lähetin siihen liittyen teille sähköpostia.

Sähköpostiin liittyvissä asioissa kannattaa aina olla suoraan yhteydessä sähköpostilla (asiakaspalvelu@kotisivukone.fi).

satuSähköpostin osoittteet1.10.2018 20:56
miten saan excelistä suoraan siirrettyä sähköpostiosoitteet ? Tulee koko ajan viesti Tuonti epäonnistui! Lähetetty tiedosto ei ole kelvollinen tuontitiedosto.. Saisinko yksityiskohtaiset ohjeet, kiitos :)

Janne / Kotisivukoneen asiakaspalveluRe: sähköposti2.10.2018 10:59
Hei Satu,

Voitko lähettää meille sähköpostia tästä osoitteeseen asiakaspalvelu@kotisivukone.fi. Saat paluu postissa ohjeet ja valmiin Excel pohjan, jonka avulla osoitteiden tuonti onnistuu.

Heli Wiliman / Itä-Uudenmaan psoriasisyhdistysTilauksen irtisanominen3.10.2018 18:50
Miten tilaus voidaan irtisanoa? Onko siinä joku määrätty irtisanomisaika?

Marcus / Kotisivukoneen asiakaspalveluRe: sähköposti4.10.2018 15:59
Hei Heli,

Irtisanomiseen vaadimme aina sähköpostivahvistuksen osoitteeseen asiakaspalvelu@kotisivukone.fi.

Irtisanomisen pitäisi tulla teidän käyttäjätunnuksena toimivasta sähköpostista ja se pitää tehdä ennen uuden sopimuskauden alkamista.

Satu Friman-MahkonenIrtisanominen10.10.2018 19:33
Hei!
En saa laskuja muuten kuin paperisena perintalaskuna.
Haluaisin lopettaa yhteistyön.
Ystävällisesti Satu Friman-Mahkonen

Satu Friman-MahkonenMaksuaika10.10.2018 19:34
Hei!
Ja voisinko sopia lisää maksuaikaa tähän perintään menneeseen laskuun.
Ystävällisesti Satu Friman-Mahkonen

Heikki / KotisivukoneRe: sähköposti12.10.2018 7:31
Moi Satu,

Irtisanomisia varten tarvitsemme sinulta tänne meille päin sähköpostin. Joten lähetätkö moisen tulemaan osoitteeseen asiakaspalvelu@kotisivukone.fi. Näin saamme asian käsittelyyn.

Myös maksuajan sopiminen menee samaa reittiä pitkin.

- Heikki



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: