Ohjeet »
Täältä löydät yleiset sekä ominaisuuskohtaiset käyttöohjeet.
Usein kysytyt kysymykset »
Selaa usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia.
Sanasto »
Tutustu termeihin, joiden tietämisestä voi olla sinulle apua.
AsiakastukiKotisivukone-palvelun asiantunteva asiakastuki on apunasi aina, kun tarvitset tukea ja neuvoja. Selkeiden suomenkielisten ohjeiden avulla pääset helposti eteenpäin. Voit löytää vastauksen ongelmaasi myös Kotisivukone-palvelun usein kysyttyjen kysymysten palstalta. |
Ohjeet »
Täältä löydät yleiset sekä ominaisuuskohtaiset käyttöohjeet.
Usein kysytyt kysymykset »
Selaa usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia.
Sanasto »
Tutustu termeihin, joiden tietämisestä voi olla sinulle apua.
Puhelintukemme on auki arkisin klo 9.00-12.00.
Palvelun nopeuttamiseksi ota asiakasnumerosi valmiiksi esille.
0600 411 450
Puhelun hinta on 2,97 eur/min + pvm
Jos et löytänyt vastausta tai haluat olla yhteydessä asiakaspalveluumme, voit lähettää meille viestiä lomakkeen kautta
Tallennamme asiakaspalvelumme puhelut osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun ja osaamisen kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Puheluiden taltiointeja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, joita koskee vaitiolovelvollisuus.