Ohjeet »
Täältä löydät yleiset sekä ominaisuuskohtaiset käyttöohjeet.
Usein kysytyt kysymykset »
Selaa usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia.
Sanasto »
Tutustu termeihin, joiden tietämisestä voi olla sinulle apua.
AsiakastukiKotisivukone-palvelun asiantunteva asiakastuki on apunasi aina, kun tarvitset tukea ja neuvoja. Selkeiden suomenkielisten ohjeiden avulla pääset helposti eteenpäin. Voit löytää vastauksen ongelmaasi myös Kotisivukone-palvelun usein kysyttyjen kysymysten palstalta. |
Ohjeet »
Täältä löydät yleiset sekä ominaisuuskohtaiset käyttöohjeet.
Usein kysytyt kysymykset »
Selaa usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia.
Sanasto »
Tutustu termeihin, joiden tietämisestä voi olla sinulle apua.
Puhelintukemme on auki arkisin klo 9.00-16.00.
Palvelun nopeuttamiseksi ota asiakasnumerosi valmiiksi esille.
0600 411 450
Puhelun hinta on 2,97 eur/min + pvm
Chat palvelee arkisin klo 9.00-15.00.
Jos et löytänyt vastausta tai haluat antaa meille palautetta, voit jättää sen lomakkeen kautta tai sähköpostitse asiakaspalvelu@
kotisivukone.fi
Tallennamme asiakaspalvelumme puhelut osapuolten asiointiin liittyvien oikeuksien turvaamiseksi. Käytämme tallenteita asiakaspalvelumme laadun ja osaamisen kehittämiseksi sekä petoksellisen toiminnan ehkäisemiseen. Tallentaminen tapahtuu tietoturvallisesti tietosuoja-asetuksen ja muiden säädösten puitteissa eikä tallenteita käytetä muihin tarkoituksiin eikä niitä luovuteta ulkopuolisille. Puheluiden taltiointeja käsittelevät vain siihen oikeutetut henkilöt, joita koskee vaitiolovelvollisuus.